Loading...
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مدیر عطریمو 27 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

ادکلن زنانه ایو د سیستل گالیس گلد


برند ایو د سیستل ادکلن ایو د سیستل گالیس گلد را به بازار عطر و ادکلن جهانی معرفی و عرضه کرد. ادکلن های برند ایو د سیستل همواره جزء محبوب ترین و پرفروشترین عطرهای عطر فروشی های سراسر جهان بوده است.
ایو د سیستل در فرانسه ثبت شده است و عطرهای آن با نام این کشور عرضه می شود. اگر از طرفداران عطرهای ساخت فرانسه هستید، ایو د سیستل گالیس گلد می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید عطر شما باشد. در Galice Gold از اسانس هایی استفاده شده است که رایحه نهایی عطر را در گروه بویاییگلی میوه ای. قرار داده است. عطرسازان مطرحی در ساخت رایحه بینظیر این عطر سهیم هستند.
برای ساخت رایحه نت اولیه عطر از اسانس های ترنج ، انگور فرنگی سیاه، تمشک ، استفاده شده است. روایح خیلی زود شامه را پر می کنند و سریع از بین می روند. نت میانی عطر شامل روایح یاس، گل برف ، شکوفه پرتقال ، هستند. رایحه هایی که دیرتر از بین می روند. مشک ، وانیل ، نعناع هندی از روایح نت پایانی عطر هستند. این روایح از پخش بوی خوبی برخوردارند و به خوبی در فضا پخش می شوند. برای زنانه خرید ادکلن ایو د سیستل گالیس گلد به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید و تنوع فوق العادی ای از عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم، بر روی ایو د سیستل گالیس گلد کلیک کنید، مشخصات کامل محصول به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید