Loading...
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 مدیر عطریمو 126 0

آنچه در این مطلب خواهید خواند

عطر و ادکلن مردانه پاکو رابان 1 میلیون گلدن عود


برند پاکو رابان از برندهای مطرح در حوزه تولید عطر و ادکلن است. این برند در سال 2023 عطر اصل پاکو رابان 1 میلیون گلدن عود را معرفی و عرضه کرد. اکثر عطرهای تولیدی برند پاکو رابان علاوه بر بوی خوش و ماندگاری عطر، از طراحی شکیل و زیبای عطر برخورداند.
پاکو رابان کمپانی متعلق به اسپانیا است. پاکو رابان 1 میلیون گلدن عود - 1 Million Golden Oud از کنار هم قرار گرفتن اسانس های متنوع ساخته شده است. این اساسن ها جزئی از گروه بویایی رایحه های چرمی.هستند. کریستوف رینود از عطاران خلاق و خوش ذوق است که این عطر را ساخت.
عطرها از کنار هم چیده شدن اسانس های متنوعی به وجود آمدند. اسانس اولیه عطر شامل رایحه های ترنج ، جوز ، فلفل ، زعفران ، هستند. این رایحه ها آشکار و بعد از دقایقی از بین می روند. اسانس میانی عطر شامل اسانس های مختلفی مثل سدر ، زنبق ، لابدانیوم، صمغ درخت گورجون، است. رایحه های نت پایانی شامل اسانس های نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، چرم ، عود است. پاکو رابان 1 میلیون گلدن عود از عطرهای گرم و فوق العاده جذاب است و انتخاب بسیار مناسبی برای شیک پوشان است.
برای مردانه خرید ادکلن پاکو رابان 1 میلیون گلدن عود به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مراجعه کنید. در این فروشگاه عطر شاهد تنوع فوق العادی ای از انواع عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برندهای متفاوت خواهید بود. با کلیک بر روی پاکو رابان 1 میلیون گلدن عود مشخصات کامل عطر به همراه نظرات کاربران در مورد این عطر را مطالعه کنید.
معرفی عطر
عضویت در خبرنامه
برای دریافت جدیدترین مقالات روز عطر و ادکلن در خبرنامه عضو شوید